niedziela, 21 lutego 2016

KONKURS WŁOSKIEJ SZTUKI KULINARNEJ



20.02.2016 odbył się XI KONKURS WŁOSKIEJ SZTUKI KULINARNEJ. Dowiedziałem się o tym od Roberta Sowy a traf tak chciał, że akurat z żoną przebywaliśmy w Łodzi więc rzut beretem do Pabianic. Impreza a raczej konkurs odbył się w Hotelu Fabryka Wełny ( tak na marginesie to fajny hotel 4*).
Warto być na takich imprezach bo można podpatrzeć jak się gotuje, co się gotuje, na czym się gotuje i na czym się podaje a co ważne można porozmawiać ze znanymi osobami ze świata gastronomi i telewizji. W Jury zasiedli tacy Chefowie jak: Kurt Scheller ( myślałem że mnie nie pamięta bo  setki osób, które przewinęły się przez jego akademię gotowania kto by spamiętał. Jakież było moje zdziwienie jak uśmiechnął się do mnie i mi pomachał zza stołu jury a w przerwie podszedł do mnie podał mi rękę i zapytał jak leci, czy wszystko w porządku, czy kontynuuje przygodę z gotowaniem)., Robert Sowa, Giancarlo  Russo, Teo Vafidis, Marcin Budynek

W konkursie wystawionych było kilkanaście ekip z całej Polski, zarówno samodzielnych restauracji jak i tych hotelowych. Oto efekty ciężkiej pracy











 
Jury miało pełne ręce roboty.



Zwycięzcą tegorocznego konkursu została stołeczna restauracja Amber Room





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz