sobota, 8 sierpnia 2015

KAROL OKRASA- WSPÓLNE GRILLOWANIE

Z Chefem Karolem Okrasą spotkliśmy się na PIKNIKU WARSZAWSKIM. Wcześniej próbowałem kilka razy  w jego restauracji Platter by Karol Okrasa ale nie miałem szczęścia. Zostawiłem wtedy tylko książkę do podpisu.
Impreza odbyła się przy stadionie ISKRA na Polach Mokotowskich. Osoby towarzyszące ( w moim przypadku moja żona Liliana) mogły przyglądać się zmaganiom i również degustować przyrządzone potrawy.
Impreza fajna na luzie a  efektem spotkania była grillowana jagnięcina z pieczonymi ziemniakami i warzywami oraz sosem miętowym. Sos zrobiłem po powrocie do domu- obłędny. Palce lizać!!!! Oto klika
 fotek ze wspólnego grillowania







Zgodnie z przepisami USTAWY z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych wszelkie prawa do fotografii zamieszczonych na tej stronie są własnością ich autora (czyli moją). Jeśli chcesz je skopiować i rozpowszechnić, zwróć się z prośbą do mnie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz